Eraiki gurekin feminismo antikapitalista eta iraultzailea!

Jarraitu Libres y Combativasen web orria

Logo LyC def euskera-011

AFILIACION

EAJren hezkuntza sailaren axolagabekeria Barakaldoko Trueban

Ikasle Sindikatuak bat egiten dugu Barakaldoko Trueba BHI ikastetxeko guraso, ikasle eta langileen haserre eta aldarrikapenekin

Ostirala, abenduak 7, 12etan eta 20etan Barakaldoko plazan.

Astelehenean, 12etan Barakaldoko herriko plazan, pentsionistekin batera.

Ondoren, gurasoen komunikatua zabaltzen dugu

images

[abajo en castellano]

Milioi eta erdi baino ikasle gehiagok greba egin zuten Hego Euskal Herrian eta Estatu mailan azaroaren 14ean, ikasgeletatik matxismoa kanporatu eta heziketa sexual inklusibo baten alde. Aurrera jarraituko dugu!

Bilbo 14-N

Enlace al artículo en castellano

KLIKATU HEMEN ARGAZKI GALERIA IKUSTEKO

Mobilizazio egun ikaragarria. Ikasle Sindikatuak eta Emakume Aske eta Borrokalariek deituriko ikasle greba orokorrak ezbairik gabeko arrakasta izan du. Milioi eta erdi ikasle baino gehiago izan dira ikasgelak hustu dituztenak. Bigarren hezkuntzan jarraipena %90ekoa izan da. Euskal Herrian nahiz Estatu mailako lurralde guztietan egin diren 60 manifestazio baino gehiagotan, milaka eta milaka gaztek kaleak bete ditugu indartsu.

Ikasle Greba orokorra azaroaren 14an!

Kanpora matxismoa gure ikasgeletatik!

Heziketa sexual inklusiboa hezkuntza sisteman!

M8 2017

Enlace al artículo en castellano

Iazko ikasturtean milioika emakume langilek, gaztek eta ikaslek kaleak bete genituen eta kolpe latza eman genion gure aurkako indarkeria justifikatzen, defendatzen eta babesten duen sistema honi. Gure ondoan izan genituen milaka kide mutil ere, gure aldarrikapen bidezkoak babesten eta borrokan parte hartzen. Martxoaren 8ko greba feminista historikoa lehenik eta, ondoren, La Manadaren epai lotsagarriaren aurkako mobilizazioak, Ikasle Sindikatuak eta Emakume Aske eta Borrokalariak plataformak deitutako maiatzaren 10eko greba nabarmenduz, salto ikaragarria izan dira.

Catalunya. Urriaren 1eko greba arrakasta ikaragarria izan da. 150.000 gaztek baino gehiagok kaleak bete ditugu errepresioaren aurka eta errepublikaren alde

1O Maniestudiantilsi

Para leer el artículo en castellano y catalan

Argazki galeria

Universitats x la República, Sindicat d'Estudiants (SE) eta SEPC deituriko ikasle grebak erabateko arrakasta izan du: egun guztian zehar ikasgelak hutsik egon dira eta 150.000 ikasle baino gehiago irten dira kalera hainbat hiritan. Bartzelonako manifestazioak, 100.000 ikasle baino gehiago batu ditu, unibertsitateko zein institutuetakoak. Aurreikuspen guztien gainetik, Catalunyako hiriburuko arteria nagusi guztiak gainezka egin dute eta manifestazioaren amaiera zen Sant Jaume plaza hainbatetan bete da. Manifestazioak praktikan ibilbide guztia hartu du. Tarragonan, Gironan eta Lleidan ere milaka ikaslek hustu dituzte ikasgelak eta kalera irten dira. Hori da errepublika katalanaren aldeko borrokan gazteriak duen indar ikaragarriaren erakustaldi irmoa, preso politikoak askatzeko, iheslariak itzultzeko eta Estatu frankistaren errepresioarekin amaitzeko ere eskatuz.

RocketTheme Joomla Templates