Selektibitateko azterketa eredua BEREHALA argitaratu!

Bortizkeria polizialik ez: elkartasuna Murtziako kideekin!

Ez jolastu gure etorkizunarekin!

MOBILIZAZIOAK

Ikasle Sindikatuaren eta Ikasle Abertzaleaken mobilizazioak ekintza batasunean

BILBO: 12etan Indautxu Plazan
DONOSTIA: 12etan Boulevard
GASTEIZ: 11:30etan Virgen Blanca
IRUÑEA: 12etan Nafarroako Hezkuntza Departamentu

Grebaren jakinarazpen ofiziala

Ikasturtea hasi zenetik hilabete igaro den arren, batxilergoko ikasleok oraindik ez dugu informaziorik selektibitatea nolakoa izango den jakiteko. Azterketa hau guztiz bidegabea da eta, gainera, ikasturte honetan Gobernu Zentralaren eta Hezkuntza Sailen ziurgabetasuna eta isiltasuna gehitu behar zaizkio.

Ikasle Sindikatutik datorren ostiralean, urriak 11, greba egingo dugu aitzakia gehiagorik ez dugula onartzen esateko, ezta gurekin jolastea ere: selektibitatearen eredua orain nahi dugu. Eta Murtzian, hauxe aldarrikatzeagatik, ikasleek jasan zuten poliziaren errepresio bortitza ere salatzen dugu.

Ikasle Abertzaleek bat egin dute borroka egun honekin, urriaren 11rako ikasleen grebara deituz. Albiste bikaina da hau, eta are gazte gehiago mobilizatuko ditu ostiral honetan kaleetan. Horregatik adostu dugu elkarrekin kolpatzea, egoera honen erantzuleak seinalatzea eta Hego Euskal Herriko lau hiriburuetan batera mobilizatzea. Hori dela eta, Ikasle Sindikatutik ostiraleko mobilizazioetako hitzorduak aldatu ditugu, Ikasle Abertzaleetako kideekin indarrak batuz. Hauek dira ordu eta leku berriak. Ostiralean, guztiok mobilizazioetara!

¡Exigimos que se publique YA el modelo de examen de la PAU!

Basta de brutalidad policial: ¡solidaridad con nuestros compañeros y compañeras de Murcia!

¡Basta de jugar con nuestro futuro!

MOVILIZACIONES

Manifestaciones en unidad de acción de Ikaske Sindikatua e Ikasle Abertzaleak

BILBO: 12h Plaza Indautxu
DONOSTIA: 12h Boulevard
GASTEIZ: 11h30 Virgen Blanca
IRUÑEA: 12h Departamento de Educación de Nafarroa

Descarga aquí la comunicación oficial de huelga y entrégala a la dirección de tu IES

A pesar de que llevamos un mes de curso, las y los alumnos de bachillerato aún no tenemos ninguna información sobre cómo será la PAU. Un examen totalmente injusto, al que además se le suma este curso la incertidumbre y el silencio del Gobierno Central y las Consejerías de Educación.

Desde Ikasle Sindikatua lanzamos la huelga del próximo viernes 11 para decir que basta de excusas y de jugar con nosotras y nosotros: Queremos el modelo de la PAU ya. Y también denunciamos la brutal represión policial que sufrieron en Murcia las y los estudiantes por el simple hecho de exigir esto mismo.

Ikasle Abertzaleak se ha sumado a esta jornada de lucha, llamando a la huelga estudiantil el próximo día 11 de octubre. Esto es una gran noticia, que movilizará aún a más jóvenes este viernes en las calles. Es por eso que hemos acordado golpear unidas y unidos, señalar a las y los responsables de esta situación, y movilizarnos conjuntamente en las cuatro capitales de Hego Euskal Herria. Por ello, desde Ikasle Sindikatua modificamos las citas de las movilizaciones del viernes, uniendo fuerzas junto a las y los compañeros de Ikasle Abertzaleak. Estas son las nuevas horas y lugares. El viernes, ¡todas y todos a las movilizaciones unitarias convocadas por Ikasle Sindikatua e Ikasle Abertzaleak!