(abajo en castellano)

Ostirala, otsailak 5 18:00tan konektatu hemen klik eginda

Pentsionistek borroka eredugarria ematen jarraitzen dute gure oinarrizko eskubideen alde eginez. Ez ditu ezer geratu, ezta pandemiak ere. “Batek ala besteak gobernatu, pentsioak defendatu” leloarekin, mugimendua batu dute, aldarrikapenak zabaldu dituzte enplegu duina defendatuz, pribatizazioaren eta murrizketen aurka eta langile eta gazteei borrokara dei eginaz. Izan ere, azken urteetan pentsioei eginiko murrizketak, edota hezkuntza publikoari eginak jatorri berbera izan dute: bankari eta enpresari handien irabazi ekonomikoak bermatzea.

Ikasle Sindikatutik eta Bizkaiko Pentsionisten Mugimendutik hitzaldia hau antolatu dugu, gazteek lehen eskutik ezagutu dezaten beraien borroka, duten esperientzia paregabea eta euren borrokara ere batu gaitezen. Animatu zaitez eta parte hartu hitzaldian.

Gaurko eta biharko lanpostu duinen defentsan, borrokak elkartzea da bidea.

Ez dugu euren krisia ordainduko!

(abajo en castellano)

Irailaren 30ean Gestamp multinazionalak Zamudion dauden Matriceria Deusto eta GTS lantegiak ixteko asmoa iragarri zuen. Automozioan lan egiten duen multinazional honek 230 langile kale gorrian uzteko asmoa du, lanpostu horiek suntsituz, urteetan zehar irabazi ekonomiko ikaragarriak izan ondoren.

Langile eta gazteon borroka eta klaseko elkartasuna dira bidea

2019eko abuztuan CAF enpresa Jerusalengo tren arina eraikitzeko lana esleitu zitzaion. Proiektu hau, Israeleko gobernu sionistarentzat beste aurrera pauso bat da hamarkadetan zehar daraman lur Palestinarren okupazio eta anexio praktiketan. Trenaren ibilbideak Ekialdeko Jerusalen hartzen du, 1980an Israelek okupatu zuen lurraldea eta indar militarren bidez kontrolatzen duena. Milaka palestinar izan dira etxeetatik eta herrietatik kaleratuak eta haurtzarotik hasita errepresio polizialik bortitzena jasaten dute egunero, atxilotuak eta inpunitatez erailak, okupazio sionistaren erruz. Oinarrizko giza eskubideak etengabe erasotzen dira Palestinan. Konplizitate ororekin amaitu behar dugu.

enlace en castellano

Lantoki guztiak okupatu behar dira, eta borroka zabaldu, irabazteko!

Langile klasearen babes guztia Nissaneko garaipena lortzeko

Maiatzaren 28an, Nissan multinazionalak bere ekoizpen-jardueraren itxiera jakinarazi zion Gobernuari, Eremu Frankoan, Montcada i Reixac eta Sant Andreu de la Barcan. Hainbat hamarkadatan esplotatuz eta langileei eskubideak murriztuz irabaziak lortu ondoren, hamaika diru-laguntza eta laguntza publikoz baliatuz poltsikoak bete ondoren, parasito horiek langileekiko eta haien familiekiko mespretxua erakusten dute, 3.000 baino gehiago kalera botaz eta zeharkako 20.000 lanpostu baino gehiago suntsituz.

ELA, LAB, Steilas, UGT eta CCOO sindikatuek maiatzaren 18an eskolak berriro irekitzeko Eusko Jaurlaritzak egindako maniobrak salatzeko kaleratu duten komunikatua ezartzen dugu jarraian.

Ikasle Sindikatua bat gatoz salaketa horrekin, eta argi daukagu gure osasuna arriskuan jartzen duen erabaki honetan EAJren arduragabekeria gelditzeko modu bakarra sendotasunez erantzutea dela. Horregatik, irakasleen sindikatuei, gurasoen elkarteei eta gainerako gazte-erakundeei dei egiten diegu elkarrekin erantzuteko eta gurekin batera greba orokor mugagabea deitzeko maiatzaren 18tik aurrera.