Konplizitaterik ez sarraskiarekin!

Mendebaldeko inperialismoa basakeriaren erantzulea da!

Deskargatu kartela

Gazako palestinar herriaren aurkako genozidio sionistak eta Zisjordaniako sarraskiaren jarraipenak etenik gabe jarraitzen dute. Infernua lurrean, milaka gizon, emakume eta haur errugabe hil dituena, eta Gaza hondakin bihurtu duena. The Lanceten txosten baten arabera, heriotza guztiak kontuan hartuz gero, jaurtitako 70.000 tona bonbak eragin dituztenak barne, eta osasun-sistemaren suntsipenak eta Tel Aviveko gobernu ultraeskuindarrak planifikatutako goseteak eragindakoak barne, biktimak 186.000 izango lirateke, biztanleriaren ia %10.

Baina genozidio hori ez zen inoiz posible izango AEBko Gobernuaren, Bidenen eta haren ondorengo Kamala Harrisen eta Europar Batasunekoen babes ekonomiko eta militarrik gabe, Espainiakoa barne. Duela aste batzuk, AEBko gobernuak 18.000 milioi dolarreko armamentu-laguntza pakete berri bat onartu zuen, genozidioa hasi zenetik 30.000 milioi dolar eman dituena.

EBk ere, Israelen bazkide komertzial nagusiak, estatu sionistarekin irabazi handiak ematen dituzten negozioak egiten jarraitzen du, eta laguntza militar erabakigarria bidaltzen du herri martirizatu bat sarraskitzeko. Eta Pedro Sanchezen Espainiako Gobernuak eta Sumarreko kideek, diskurtso hipokritak eta krokodilo-malkoak alde batera utzita, harreman ekonomiko, militar eta diplomatikoak dituzte Netanyahurekin. Erregimen bati oxigenoa emateko modu nabarmena, nazismoarenaren gero eta antzekoagoak diren ankerkeriak aurera eramaten dituena.

Basakeria sionistaren aurrean, milioika langile, gazte eta ikasle, kaleetan mantendu gara dozenaka hiritan. Hala izan da AEBetan, Britainia Handian, Alemanian, Frantzian, Espainiako Estatuan, Marokon, Turkian, Yemenen eta ehunka herrialdetan... Sarraskia eta garbiketa etnikoa horrelako mugimendu bat zabaltzea baino ezingo du saihestu: behetik, elkartasun internazionalista bultzatuko duena kaleetan borrokatuz, langileen grebekin, blokeoekin eta boikotekin, mendebaldeko potentzien konplizitatea adieraziz. Ezin dugu inolako konfiantzarik izan gobernuetan, ezta hilketa kolektibo horren konplize den diplomazia ustel batean ere, kapitalista israeldarren, aliatu inperialisten eta armamentuaren munduko industriaren onurarako.

Ikasleen Sindikatutik eta Ezker Iraultzailetik dei egiten diegu ikasle guztiei eta langile mugimenduari Estatu espainiarrean irailaren 27rako deitutako borroka, lanuzte eta manifestazioetan aktiboki parte hartzera. Kaleak berriro bete behar ditugu, Israelgo estatu genozidarekiko edozein harreman berehala eteteko eskatuz.

• Palestinako herriarekiko batzarrak eta elkartasun-batzordeak antolatu zure institutuan, unibertsitatean eta lantokian.
  • Antolatu piketeak eta informazio-mahaiak zure auzoan.
  • Manifestazioetan eta kontzentrazioetan parte hartzen du

Elkartasuna herri palestinarraren borrokarekin! Behera sionismo hiltzailea!

Errekatik itsasora Palestina askatu!

Parte hartu gurekin gizateriaren aldeko borroka erabakigarri honetan.

Jarri harremanetan hemen eta batu ekintzetara.